lördag

Pålägg i matbloggsskogen :P

Jag brukar tänka såhär: man kan ha ALLT på pannkakor. och mackor. om det är rätt konsistens. tänk bajskonsistens alltså kladdigt och smetigt, kisskonsistensen är för rinnig och far av pannkakan. eller mackan. Så soppa funkar alltså inte, men rödbetssallad gör. haha nu kommer ni aldrig mer kunna äta pannkakspålägg utan att tänka på bajs!!

Min lillasyster lagade amerikanska pannkakor åt mig och Cornelia en morgon, såhär goda gjorde jag mina:

Image and video hosting by TinyPic
bananer, philadelphiaost, hallon och lite honung som en liten aperitifitretare

Image and video hosting by TinyPic
philadelphia med nån örtsmak plus grön pesto, låt oss kalla detta...: Huvudrätten

Image and video hosting by TinyPic
creme fraiche, honung och banan. vi kallar denna efterrättspannkakan!

åh gud detta är en frukost som hette duga,
fuck you niotillfem med din enportionsfilosofi med vackert upplagda grönsaker.

min matfilosofi är norrländsk och bulimisk:
ska det va så ska det va. antingen äter man tills man spyr eller så äter man inte alls.

1 kommentar:

  1. u go girl! verklar verkligen gott!!!


    som jag brukar säga ALLT ELLER INGET!! ska man äta så ska man fan hetsäta, annars kan det va!

    SvaraRadera