onsdag

Pysseltajm: pynt your skåp

Efter två år utan skåp har jag skaffat mig ett lås och kapat ett skåp som ligger mycekt närmare utgången än det jag har fått tilldelat mig, vem fan orkar gå tre trappor längst bort i skolan för att hämta ett sudd? Inte jag! Så här har jag löst skåpfrågan istället. Väldigt värt med skåp, fattar ej hur jag klarade mig utan ett. Skåpiz i love u ska döpa dej till McCute


Image and video hosting by TinyPic
Fäst bilder på väggarna som du blir glad av typ kompisar, nakna brudar och lite fäshiån yeah. Å så nå änglar.
Måla en skolåda eller två i fin färg typ mintgrön, där kan man ha alla sina prylar så de inta ramlar omkring i skåpet och skapar oreda. Kaffepengar, hårspray, alvedon, sax, doftljus, tékulor och så vidare.

Image and video hosting by TinyPic
Ett par högklackade och ett par lågklackade skor att byta till beroende på vad man känner för att ha.

Image and video hosting by TinyPic
En flaska vatten och en dunk bensin.

Image and video hosting by TinyPic
Ta med dig fina böcker med stora bilder som man kan läsa i när man har tråkigt typ på sina fyra timmar långa hål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar