söndag

Hårdrock + utfitN

jag begriper mig på mycket , men hårdrock har jag aldrig fattat. varken hur man delar upp den i kategorier, vad den går ut på, hur man kan tycka att det låter bra med tusen kilo elgitarrsolon, varför alla tjejer är så tacky och killarna med för den delen.
lyssna ba: långt hår, skägg, piercingar, tatueringar, skinnjackor, dödskallar osv osv man bah PINSAMT

anledningen till att jag tycker det är så himla patetiskt och pinsamt och varför jag inte kan lyssna på hårdrock utan att spy är nog för att det bästa pappa vet är hårdrock, hans passion i livet är trummor och han tar varje tillfälle i akt att förpesta mitt lebensraum med denna usla musikstil. tro mig, jag har försökt att lyssna på hårdrock och jag kan ba inte!!!!! jag är vaccinerad, tack pappy.

så idag har jag på mig hans iron maiden-tröja. jag vet inte om det är fint till vissa grejer, eller om jag har på mig den på ett ironiskt sätt. får man ha det? får man ha en ironsik tröja? ironi känns väldigt nittiotal, men det gör inget för det är ändå tusen gånger snyggare med nittiotal än hårdrock.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


ps. kanske måste radera hela det här inlägget om man kan kalla nine inch nails, marilyn manson och rammstein hårdrock. JA jag gillar dem förlåt hahahha

6 kommentarer:

  1. hårdrock klär dig kvinna

    http://gasdance.blogg.se

    SvaraRadera
  2. åhh fett rörd man blir!!!!!!! ja jag får fan ta å rusta upp min blogg nu för i helvete... YEAAHHH nemen seriöst, jag ska fan göra det sen nån gång.. okey, jag ska göra det nån gång denna vecka eller nästa eller veckan därpå NÅN GÅNG BLIRE IAF!!
    hare bäst nu snygging

    SvaraRadera
  3. LEOPARDJACKAN,FROM WHERE?

    SvaraRadera
  4. från en hiphopaffär i paris, heroinraringen min. south pole heter märket!

    SvaraRadera
  5. du har så fin hårfärg åh

    SvaraRadera