lördag

indien och morgontristess



har just bajsat, det var jätteskönt. allt gick som det skulle, har haft lite dålig mage på sistone så det var en lättnad. jag sitter och dricker kaffe och mår i jönköping, det är sommar typ men i skuggan är det vinter, precis som i mitt hjärta hahahaha

så här sitter jag nu, vaken och osminkad sånär som på ett par för mörka ögonbryn. alla ligger och sover det är skittråkigt, vad gör man när man är morgonpigg egentligen? jo man bajsar, man sminkar ögonbryn och man dricker kaffe. tydligen. har nån ett bättre tips?

idag äter vi indisk mat som julia lagar hon är asbra på att laga mat och har vart i indien hon är min idol, ska bli som na när jag blir stor. såhär ser julia ut :




när hon är kommandoran
egentligen är hon väldigt snygg, inget ont om kommandoran dock. en kaaarv


nu får ni lite inspiration inför ikväll:

















och en bild som inte har med nåt att göra:


och en länk till en blogg om ni vill kolla på en annan än min för en gångs skull hoho


1 kommentar: