fredag

patraskläsare

gud va roligt ni tyckte det var med hurra/huvva-knapparna, mycket roligare än att skriva en kommentar eller hur, ni ba ååh en ny funktiooon, spännande

nej jag tar bort den skiten snart så får ni vackert börja skriva igen för jag tycker det är skittråkigt att se att nån ba "hurra" jag vill ju veta varför ni tycker det. bekväma tattarskallar.


skojar är bara bitter för jag har livsångest. kommer sluta blogga ett tag men oroa er inte jag behöver finna mig själv och det är sant. jag skiter i om det är klyschigt.

vilken knapp ska ni trycka på nu då? va? va??? hurra eller huvva? hur ska ja veta va ni syftar på? puss, vi hörs sen nån gång. jag tycker inte det här är kul. att säga upp internet.

4 kommentarer:

  1. vi tycker inte det är kul men en sak tycker vi är kul när du ä tillbaka mjaau

    SvaraRadera
  2. du är en underbar människa

    SvaraRadera
  3. Nej men så trist hörrdu, du ger mig många glada skratt varje dag!
    Må bättre och ta vara på dig!

    SvaraRadera
  4. Jag har det braaaa men jag saknar dig! Du är fin. puz

    SvaraRadera