tisdag

Auktion nummer ett: 60talsklänning

Här kommer det, ni ville ha loppis på bloggen och då säljer jag den här klänningen på tradera, jag köpte den för 250 men sätter utropspriset på 200 nu.

obs: ändring, sänkte utropspriset till 100 kronor för jag vill få den såld!

Den är så himla fin och jag hoppas nån vill vara fin i den också. Såhär ser annonsen ut typ:

Image and video hosting by TinyPic

Passa på och buda på denna piffiga stass lagom till sommarens coctailpartyn!
Tupera upp håret i en läcker svinrygg, limma på lösfransarna
och ingen kommer se skillnad på dig och självaste Twiggy. Hurra!

Image and video hosting by TinyPic




Köpte denna fantastiska klänning på tradera för några veckor sen, det är en bedårande sextiotalsklänning, äkta vintage från USA.

Nu säljer jag den eftersom den var för liten, jag har inte använt den förutom då bilderna togs.Märket heter Mr. Jack Dallas. Den är hur fräsch som helst utan fläckar, färgen är ketchupröd med vita rutor. Möjligen är det vita tyget missfärgat i tvätten då det är lite åt det röda hållet, men det är inget man tänker på.

Klänningen är i storlek 38-40 och passar bäst på någon lite längre person, typ 170 cm.Skulle även kunna passa en 42a som inte har så stora bröst för sin storlek, då det är över bysten den är som minst. Typ 90 cm.

Mottagaren står för frakten, 45 spänn med posten.

Image and video hosting by TinyPic




1 kommentar:

  1. Det var här jag läste om chatroulette för första gången och tyckte det verkade så jäkla awesome på din blogg så jag prövade och blev beroende sen hittade jag bara helt plötsligt min själsfrände där som bor i USA och vi ska gifta oss, tack <3

    SvaraRadera