söndag

HOLI DAY ROAD TRIP WO HOO

Image and video hosting by TinyPic
Men din dumbom bron är ju på andra sidan dig

Image and video hosting by TinyPic
Ja där åt vi sannerligen vilken fin bro

Image and video hosting by TinyPic
Sen vart det kissepaus, jag har kissat in mitt revir runt hela sverige på våra bilresor runt landet när jag var liten.
Från smygehuk till ammarnäs, ingen p-plats är för ful.


Image and video hosting by TinyPic
Kolla fin ring, det här är min favoritfärgkombination. vit ljusblå och knallröd.
ringen fick jag av sandra som fått den av sin typ sjuåriga lillasyster. Det är min favvi!

Image and video hosting by TinyPic
Checkade in på knaust, ett hotell mitt i sundsvall. där är det fint.


Image and video hosting by TinyPic
Bernygolv!

Image and video hosting by TinyPic
Bernylolita!
Nämen jag har på mig en klänning & skor från bodyline, stråhatt från åhlens, solglasögon från h&m blabla

Image and video hosting by TinyPic
Jag lånade en resväska av mamma, den fick mormor på på BB när mamma föddes -62. Vi ska gifta oss.

Image and video hosting by TinyPic
Men först ska jag posera färdigt och det lär ju ta ett tag.

Image and video hosting by TinyPic
Fitta vad fina färger!!!!! JAG DÖR!!!!

Image and video hosting by TinyPic
Jaja nog om de där usla färgerna, här står vi följande dag och fixar oss.

Image and video hosting by TinyPic
Inte lika kul som när man var liten, Toys R Us i kungens kurva -99, det var grejer det.

Image and video hosting by TinyPic
Anledningen till att jag åkte till sundsvall var att pappa skulle köpa trummor. han gillar trummor. och hårdrock.
Det gör inte jag men jag tänkte att man kan ju få se sig om i världen ändå.

Image and video hosting by TinyPic
Och åka bil. Jag gillar att åka bil, och läsa tidningar. idag läste jag i-D.

Image and video hosting by TinyPic
Och drev pappa till vansinne med åttiotalspop och dunkadunka.

Image and video hosting by TinyPic
Här åt vi mat, fabulöst ställe längs E4an.

Image and video hosting by TinyPic
O ja hela resan var värd besöket på Docksta Baren, deras kycklingmacka var delikaaaat.

Image and video hosting by TinyPic
Men nu är det över! Hemma igen hos mina bäbisar, ska aldrig mer lämna er.

3 kommentarer:

  1. men!!!!!!!!!!!! min väska ehhhhhhh inte mammas kom och hämta ditt hår bebis

    SvaraRadera
  2. KAN DU SNÄLLA, SNÄLLA, SNÄLLA GÖRA ETT INLÄGG OM ALLA DINA SKOR? DOM PÅ BILDEN IAF. JAG DOG FÖR NÅGRA DÄR OCH SKULLE VILJA SE MER AV DOM, FUCKFACE

    SvaraRadera