måndag

I don't know much about clothes but my shoes look fierce


MINA SKOR-special

Image and video hosting by TinyPic

Jag har en hel del skor. Många som jag aldrig använder, många som jag tycker om att titta på men som är hemskt opraktiska med klädda klackar och tappade remmar. Jag ska visa några favoriter. de brukar stå här, på min saxofonlåda och några små lådor i mitt rum. Nån lelle som hette thomas tyckte jag skulle göra det här inlägget. bra tänkt thomas.

Image and video hosting by TinyPic
köpte dessa på bianco till balen förra året, de matchar min väska perfekt.
den är formad som en rosa ros, precis som applikationerna!

Image and video hosting by TinyPic
platåskor från topshop som både är och inte är kilklack. passar super till guldsjuttiotal eller piffar upp ett par trista jeans tjohej. och när man cyklar får pedalen precis plats i hålrummet.

Image and video hosting by TinyPic
mina senaste skor från bodyline, ett japanskt lolitamärke som är ansett som världens mest tacky märke eftersom de kopierar de kända märkena och säljer det billigt. typ som h&m. ja ba skit samma.

Image and video hosting by TinyPic
röda sjuttiotalspjucks köpta av vera

Image and video hosting by TinyPic
bruna halmskor eller vad det är, som ajg fick i julklapp av clara.
hon ba fan va tacky, de här gillar nog agnes. och det gör jag! de är jättebekväma också.

Image and video hosting by TinyPic
superanvända skor som är märket pleaser, köpta i camden när jag var i london. de passar till allt som man vill göra lite snyggare. 50tal, emo, panda, skolflicka, indie blablabla i evighet.

Image and video hosting by TinyPic
mina äkta lous vuitton flip flops, det bästa i min skogarderob för de var så dyra och verkligen värda det, de är så himla fina, har en matchande liten väska att ha ture i när jag huggt honom i två delar och tryckt ner ordentligt. fan att jag ska ha en så stor hund, det blir så blodigt. note to self: skaffa chihuahua.

Image and video hosting by TinyPic
slitna baby spice-skor = dirty spice.

Image and video hosting by TinyPic
gillar inte spetsiga skor med taxklack men de får duga i strid då de är de mest 60taliga skor jag har.

Image and video hosting by TinyPic
mina rosa strippskor jag impulsköpte eftersom jag impulsgick på bdsm-klubben dekadance och hade inget att ha på mig. tänkte, gu va dum jag är, när ska jag använda de här? men nog har jag använt dom allt, kolla vad slitna de blivit.

Image and video hosting by TinyPic
rocking horse-skor köpta på ebay. de är trasiga så jag har spikat fast sulan haaandymaaan

Image and video hosting by TinyPic
bruna slitna buffalos, passar till allt bara det är brunt. eller rosa! haha allt blir fint med buffalos. de här hasade jag runt med inne på psyket, då insåg jag att vi ska va vänner 4ever.

Image and video hosting by TinyPic
de svarta buffalosarna från en loppis i paris är trasiga. i sulan. vad göra.



tuffa stövlar från dinsko, låga mintgröna skor från bianco.


här kommer...
SKORNA IN ACTION!!!!

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic
* hä är jag ute å gåår*


vilken är eran favvisko av dessa och varför?!+!?!? eller nä förresten, har ni inga egna skor att snacka om istället, jag är less på mina nu

2 kommentarer:

  1. Ooooooooh, jag har inte upptäckt din blogg förrän nu. Den ska jag följa! HEJA SKOR! Ich liebe. Älskar dom du hade på deka. Vill också dekadance. So, will follow you yes!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker för övrigt att kilklack/ejkilklackskorna är superkoola! Och älskar dom höga svarta bootsen. Luv!

    Jag har också en massa skor, jag borde också göra mina-skor-special. Värsta roligt. Varit och sneglat på dina typ sju gånger nu.

    SvaraRadera