torsdag

ner på knä så ska vi umgås

Image and video hosting by TinyPic
om jag vore snygg på riktigt skulle det varit tråkigt för då skulle jag inte sträva efter att se snyggare ut.

tadaa här är jag här är min nya tjej skulle ni kunna flytta på er vi ska gå och knulla

Image and video hosting by TinyPic

när jag inte poserar i underkläder på min balkong läser jag en bok om fulhet. där står det såhär:

Image and video hosting by TinyPic

"Skönheten är det allra viktigaste, eftersom fulheten inte
kan besudlas och erotismens kärna är just besudlingen."

5 kommentarer:

  1. Oh God Agnes, du är så jävla snygg!

    SvaraRadera
  2. Dita Von Teese tema idag?

    SvaraRadera
  3. DU ÄR SÅ JÄVLA JÄVLA JÄVLA SNYGG alltid okej. Pus. Ses vi i skolan imorgon?

    SvaraRadera
  4. underbar bild där du håller i boken, shitface också.

    SvaraRadera