onsdag

Överleva värmen

Image and video hosting by TinyPic


Jag är den sortens människa som är tacksam över en varm solig dag och glatt skuttar ner till stranden i bikini där jag ligger och steker flera timmar i sträck för att få en gyllenbrun vacker färg på hela kroppen när vädret är såhär bra. Nej, men jag önskar att jag vore. Om jag försöker sola blir jag knallröd direkt, och ligger jag still i mer än tre minuter på nån filt blir jag så rastlös att jag inte vet vad jag ska ta mig till.
Skit samma, jag förblir blek och fet i skuggan istället, men jag är fet och blek med klass.
Jag överlever värmen i en tröja från en souvenirshop i paris, trasiga skor från bianco, en solhatt från åhlens och röd väska + skärp från myrorna. hjärtformade solglasögon från h&m, pandaörhängena kommer från kawaiidesign och läppstiftet är från make up store.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar