lördag

such a perfect day

Image and video hosting by TinyPic
Åkte till skolan tidigare än jag behövde. Tömde skåpet, lämnade igen datorn och fick mina betyg. Bara MVGn. Nej, men det kändes så. Så himla bra.

Image and video hosting by TinyPic
Hade på mig klänningen jag fick uppsydd av Signe, jag fick rita den, prova den och bestämma allt, hon bara sydde.
Åh vad ni är avundsjuka nu vaaa, men det är MIN syster hahaaaaa ni får henne inte!

Image and video hosting by TinyPic
Mamma råkade berätta för mormor att jag hittat en grå studentmössa på Röda Korset, varpå mormor blir skitsur eftersom grå mössor tydligen är real-skole-mössor, alltså förr i tiden hade man inte högstadiet, man hade realskola. Hon tyckte att jag absolut inte skulle ha någon futtig realmössa när jag nu kämpat mig igenom hela gymnasiet. Det struntar jag i, det viktiga är att matcha ju *rebel whithouth a cause*.

Image and video hosting by TinyPic
kolla va fina alla va. känner dem inte men skit samma jag tog kort ändå. alla studenter är bäst.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
spökade ut min cykel till studentflak med björklöv, ballonger och liten skylt där det stod BL4 på. aah, min klass var bäst. BL4 4-EVER.
Har tyvärr ingen bild. Sen gick vi hem och åt paj i gräset!

Image and video hosting by TinyPic
Ture var med. Nytvättad dagen till ära. Haha nä han badar aldrig. Älskar att plåga djur.

Image and video hosting by TinyPic
Naww

Image and video hosting by TinyPic
Jag kunde inte sluta le. På ritktigt. Allt var ba such a perfect day drink sangria in the park.

Image and video hosting by TinyPic
Gick på tivoli! Hade inte varit på nåt sånt på typ fyra år, jag la mina katastrofkänslor åt sidan och ignorerade mina misstankar mot de fulla polackerna som jobbar med att skruva ihop nöjesfältet. Det var superkul.

Image and video hosting by TinyPic
Marina unnar sig

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Jesus svängde förbi

Image and video hosting by TinyPic
På kvällen blev det fest hos Ida. Signe och jag pratar med en kille och hon börjar skratta hysteriskt.
Ja ba varför skrattar du. Hon ba MEN KOLLA PÅ HONOM SÅ JÄVLA TÖNTIG!!!!!

Image and video hosting by TinyPic
Stackars kille.

Image and video hosting by TinyPic
Det är coolt att dö.
Det är inte coolt att röka.

Image and video hosting by TinyPic
Varför kysser du mig aldrig...

Image and video hosting by TinyPic
Polska Anna är polsk på riktigt
Höhö..
Hoppas hon inte börjar skruva upp åkattraktioner på tivolit <--ett skämt

Image and video hosting by TinyPic
"vad gör du under bordet?"
"shhhhh". tre timmar senare: "jag gömde mig för en mygga"
jag dör. åh vad gulligt. jag kommer verkligen sakna norrland.

Image and video hosting by TinyPic
kommer sakna våra hälsosamma och fräscha drinkar

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
kommer sakna att signe sitter på bordet och vrålar "du är min slyna nu" till främlingar

Image and video hosting by TinyPic
kepp em comin

Image and video hosting by TinyPic
kommer sakna små emos

Image and video hosting by TinyPic
kommer sakna att allting alltid är på gränsen till att spåra, att två kusiner sitter och hånglar i ett hörn,
att ingen torkar upp ölen när man spiller den, att ens klasskompisar blir jättefulla och vrålar "bira BÄRS"

Image and video hosting by TinyPic
kommer sakna att det aldrig blir mörkt, även mitt i natten när alla bussar slutat gå och man måste promenera en timme i högklackat

Image and video hosting by TinyPic
kommer inte sakna signe iallafall, passa er fjollträskare för snart kommer hon


jag hade en fantastisk studentdag. nu väntar vuxenlivet. HAHA ---skojeliskoj---- ska aldrig bli stor
här kommer en djup dikt jag döpt till "jag ska aldrig bli stor"

"jag ska bo i en husvagn
och laga pannkakor på öppen eld
jag ska aldrig ha nå
pengar
men råna en
pensionär eller två
så ja blir rik och får pengar
ja ska inte bli stor ja ska tatuera det på min rygg och köra vespa runt runt runt och bo i skåne för där är det platt
och
man slipper alla backar"

3 kommentarer:

  1. ni är så himla fina så jag dör. men det är sant! ibland fattar jag inte. för du och Signe är bäst! bäääst. åh bäst! älskar er

    SvaraRadera
  2. http://www.youtube.com/watch?v=EsAtgQ3tQfQ

    lyssna när du är ledsen!<3

    SvaraRadera