tisdag

syosnack

ni vill att jag ska vara er syo! enligt min stora undersökning häromdagen alltså
okej, jag vet inte riktigt hur jag ska axla detta ansvar, jag menar, jag har alltid velat vara syo och varför då? jo för att jag har koll på helheten!

och helheten lyder såhär: det viktiga i livet är inte att plugga, det viktiga är att göra det som är effektivast för att man ska må så bra som möjligt. om det är att plugga eller resa eller jobba eller tjäna pengar eller föda upp grisar det är upp till en själv.
bra va!
ett till syoråd från soppsyon: man behöver inte plugga ihjäl sig på högstadiet, utan bara så poängen räcker till det man vill gå på gymnasiet. jag fick typ 295 poäng men behövde bara 200 för att komma in = wasted pluggtime för de där betygen betyder inget alls i framtiden! enbart gymnasiebetygen betyder nåt!
hur fick jag så bra betyg förresten kanske ni vill veta, ni som går på högstadiet. jo jag skolkade från de lektioner som innebar lyssnande på andras redovisningar och sånt där tråkigt, och istället satt jag hemma och råpluggade. och hade fotografiskt minne. det har jag alltid haft. gud vad bra jag är. Gör bara det absolut nödvändiga i skolan och tvingas ni göra onödiga saker typ lyssna på andras redovisningar, se ut som att du gör det men i själva verket har du den viktiga SO-boken under bordet som du tjuvläser i. smart.

skulle nog inte bli en bra syo, skulle bara prata om hur bra jag själv är. hehe. skit samma.

1 kommentar:

  1. Önskar jag inte läst det där. Har nyss gått ut nian, och har lite halvt pluggat ihjäl mig för en linje som tar in folk med 85p...

    SvaraRadera