fredag

Lasse i parken

Image and video hosting by TinyPic
ikväll var det mad men-tema på lasse i parken så vi fixade oss fina


Image and video hosting by TinyPic
och lyssnade på spice girls för att komma i rätt stämning ---not---

Image and video hosting by  TinyPic
vi träffade bedårande julia

Image and video hosting by TinyPic
vippiga kjolar, lucky strike och dans

Image and video hosting by TinyPic
bandet som spela massa femtitalshits åde
Image and video hosting by TinyPic
julia hade med sig en liten holga
Image and video hosting by TinyPic
drack rosé för första gången i mitt liv, det var rajtantajtan det
Image and video hosting by TinyPicsigne och cornelia viskade hemligheter och sen gick vi på mcdonalds åt fett sov. väldigt flott

4 kommentarer:

  1. gud vad mysigt !!!

    saknar er tjejer

    vill också träffa julia, kan vi inte ta ett glas vin med henne på onsdag? puzzz

    SvaraRadera
  2. HUR GAMMAL ÄR CORNELIA

    SvaraRadera
  3. hon är två år yngre än mig, precis som signe.

    SvaraRadera
  4. Åh, tack för igår flickor små, flickor små! Ehhh...

    Jag blev kvar till strax innan tolvslaget. Jättemysigt. Satt och snackade med Indy & Björn. Tydligen har jag lovat att jag ska sjunga duett med Indy nästa Mad Men-kväll. Hoppsan.

    Men Niklas! Vi SKA ju ses på onsdag, det bestämde vi igår =D. Hihihi.

    SvaraRadera