tisdag

fönster

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

igår kände jag för första gången att jag faktiskt bor här nu. solens första strålar på de trötta farbröderna i samma buss som jag, över västerbron och hem till kungsholmen. jag kan kalla det här hem nu utan att det känns konstigt alls.
jag sitter i fönstret och dricker mitt kaffe, hostar lungorna ur mig på grund av någon fånig förkylning, jag lockar håret och är pirrig inför att börja på universitetet och jag saknar cornelia men mest av allt så känns livet fruktansvärt fint.
bara man får känna sig hemma så tror jag allt blir bra. vare sig det är i ett fönster i stockholm, en körsbärsblomsluktande famn i jönköping eller en prinsessäng i umeå.


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar: