lördag

haters makes her famous

åh herregud, det finns en sak som är värre än folk som stavar fel omedvetet, och det är när såna människor kommenterar med reklam för sin sida i ens blogg. haha så fruktansvärt omoget, hur sjunker man så lågt att man tvingas skriva typ "Hej! Läs min Blogg ;-) Rösta och vin En tvål! :-)" i folks kommentarsfält? man bah ja men gud den här bloggen verkar ju skitbra, bra innehåll åde...

anyway kikade in nyss på nån bruds blogg som reklamkommenterat min blogg för att kolla what the fuzzz iz about och det var som att hamna i en kp-tidning från 95 under spalten "pinsamt". typ ååh jag fes inför snyggaste killent hihihi guu va hemskt å göra bort sä

åååååh kan folk sluta skämmas? ja du fes, so what? alla fiser, tro inte att du är så jävla speciell. om killjäveln då tycker du är äcklig då är han ju ändå inget att hänga i julgranen direkt.

nog om detta, var bara tvungen att avreagera mig lite. snälla nån det är väl inte alla som är så här blåsta på internet? jag behöver motgift, ge mig intelligenta bloggare plz

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA döööööör<3

    SvaraRadera
  2. hahahahahahah så jääävla sant som de e sagt assooooow

    SvaraRadera