fredag

landet,vinterviken,bergrum?!?!?!?

igår var jag på telefonplan och såg nyfunna vännen mikael och hans band spela på ett ställe som hette landet, ack vilken poppardröm! killen har liksom röd gitarr, svart snedlugg och om jag var fjorton år hade jag dött på fläcken, åh älskar att umgås med snygga mänskor!
idag ska jag till vintervikens trädgårdscafe och grilla helstekt vildsvin med saffran och timjan, åh va goa kryddor. skoja. ska bara dit med sandra och timjan. asså hon heter timjan. älskar att umgås med snygga människor som sagt va
och om allt går som jag hoppas så ska jag på en fest i ett bergrum imorgon.
där ser ni, visst är jag duktig och aktiverar mig och hittar folk och det är inte så svårt som jag trodde, jag tänkte liksom att jag kommer sitta på min kammare och gråta i min ensamhet när jag flyttade till den här usla stan men vips tjoflöjt så har jag saker att göra hela tiden! iih ihh vad glad jag är

ah det är va ja gör just nu. GUU va intressant kanske ni tänkte nu eller så gjorde ni inte det, ja ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar