torsdag

rösta!!


och nej jag ska inte tjata om riksdagsvalet nu för där vet jag ju att ni alla ska rösta på vänsterpartiet eller F!, vad annars liksom? ni är väl inte dumma i huvet. nej över till en mycket viktigare omröstning:


fröken killer colours är ju för helvete nominerad till årets skönhetsblogg i den där blogawards-tävlingen.
viola måste vinna för hon sminkar sig både snyggt och inspirerande, med massa bra tutorials om hur man t ex blir egyptisk drottning, fixar svarta glossiga pandaögon eller gör en kalasig maskeradmask. hon sminkade mig och mina babes skitsnyggt till balen förra året och har dessutom de finaste ögonbrynen jag sett, typ.
hon ska för tusan vinna över de andra törrböllarna, så rösta här.

pandaviola!!! haha fin. lova rösta nu.

1 kommentar:

  1. PUSS PÅ DIG! Åhh blir så himla glad, (L) vänner 4 ever (L)

    SvaraRadera