söndag

carebear

ser för mycket på inspirerande filmer. velvet goldmine och fifth element ikväll. sjuttitalspaljetter och nittiotalsscifi. kände att jag var tvungen att göra nåt så jag 1 hängde in mina kläder i garderoben istället för att ha dem liggandes i en hög på golvet och 2 fick signe att klippa min lugg med kökssax. jag både älskar och hatar att vara så jävla inspirerad och peppad att man inte vet vart man ska göra av sig själv. jag vill bara klippa och klistra och måla och hitta spännande människor, bloggar, konstnärer och allt ska bli nytt nytt nytt och jag ska bli bäst bäst bäst. det blir alldeles för mycket och jag får sån ångest av att jag aldrig kommer klara något för mina planer är alldeles för storslagna. ack och ve, estetikerns dilemma!!!!!!! dramadrama jag kan ju aldrig vara nöjd men varför ska man vara nöjd? då kommer man ju ingenstans.

Image and video hosting by TinyPic
nu säger jag och carebear god natt till er som ska sova. själv ska jag pilla pyssla stirra leva önska

2 kommentarer:

  1. man ska aldrig vara nöjd.

    SvaraRadera
  2. du är så fett smart och jag älskar din blogg, skönt att läsa någon som har något vettigt att säga once in awhile

    SvaraRadera