måndag

tvåhundra? rösta!

vad ska jag göra för att fira tvåhundra bloglovinprenumenranter? ~~~tar ut segern i förskott~~~
jag har några förslag här, rösta nu! gör det fort för snart händer det, måste va beredd, gud detta känns så nyårasfton 99/00
  1. åka till berlin och festa hela nätterna jää
  2. köpa ett gott théa
  3. ta tunnelbanan till ropsten och gå på mitt favvi-myrorna
  4. sno en hund att promenera runt i hagaparken med
  5. raka benen och muttan, börjar bli några månader sen
  6. måla tavlor i akryl
  7. göra nåt supersatsigt blogginlägg om gud jag vet inte vad
  8. äta brunch på nåt lyxigt hotell med champagne och bubbelbad
  9. gå på ett aerobicpass
  10. sluta blogga och sluta på toppen

eller har ni nåt eget förslag?

12 kommentarer:

  1. alternativ nr.1, jää...

    SvaraRadera
  2. men ella jag har ju inga vänner här....... eller jo några. är så rädd att ingen skulle komma. det är min största skräck. så står ja där själv med sprit och chips och sorg = äte rmig fet och dricker mig full och begår självmord

    SvaraRadera
  3. Du borde.. Dricka god saft och gå på ett museum därefter ta en drink på ett lyxigt ställe!

    SvaraRadera
  4. SOPPAN gör som my homegurl ella sa!! fetaste partyttt evah, jag kan invita hela mitt plugg vi e 2000+ fukking ppl de blir sweet life on the räkmacka and no suicide gurl

    SvaraRadera
  5. Pimpad Kayla (hund), Hagaparken, solsken, 1700-talskläder, sockersparasoll, varm rörchoklad, Bellmans epistlar och en god liten vän!

    SvaraRadera
  6. 1, 2 och 3! Skulle säga ordningen 3, 2, 1, i och för sig. Eventuellt 3, 1, 2. mh.

    SvaraRadera
  7. 5&1 känns ju som de bästa alternativen ja!

    SvaraRadera
  8. Jag säger gå på ditt favomyrorna och fynda! :D

    SvaraRadera
  9. såklart att gammtysken lotta röstade på berlin!
    jag tycker att du ska komma till umeå och dricka morgondrink och gå i päls och bara ben med mig och belly :)

    /storlimpan

    SvaraRadera
  10. Berlin! Alltid Berlin! Världs bästa stad.

    SvaraRadera