tisdag

databuzniz ye


Image and video hosting by TinyPic
1 tack för alla superfina kommentarer på mitt förra inlägg, jag blev mycket gladare.

2. nån har ändrat på mitt tangentbord så det numera låter klick när man klickar på saker, jag vill att den ska va tyst!!! vem kan ha gjort nåt så elakt mot mig. den kan ju iofs va trasig. hoppas ej. nån som kan shine a little light on me & ma problem, har en mac, en vit bärbar liten med BDmärke på! om det hjälper.
saker jag har i datorn: fett många filmer, som lilla sjöjungfrun 1 och 2, doom generation, party monster, royal tenenbaums osv osvosv
sen har jag massa fina inspirationsbilder, jag sparar alla fina jag ser. som de här tillexempel:


och alla mina inspelningar från föreläsningar, och massa annat photoboothande.


plus en superhemlig dagbok med allt ledset i, det är superskönt att skriva i den.
vad har ni för skoj i er dator?snällasägbarnporr

7 kommentarer:

  1. Du e roli syster :P:P:P:P:P:P
    (ja syfta på de me barnporr...)

    SvaraRadera
  2. Jag har bajsporr och lite inspirationsbilder i min dator. Och en massa misslyckade videobloggar och ett och annat dammkorn.

    SvaraRadera
  3. har fan nada sköj på min dator......
    tack midgård för att ni tvingar oss att omprogrammera datorerna hela tin. FU

    SvaraRadera
  4. Svar: Jag kollade deras sida men jag hittade ingen, känns lite risky att köpa en utan att veta hur den ser ut! men tack ändå :)

    Jag vet inte vem av dem som var först haha. Snygga är de iallafall!

    SvaraRadera
  5. snodde bilder av typ 2456524452642 pers så orkade ej länka, förlåtis..
    Eh, ska hälsa jao!!!!
    I min dator jag har runt 4000 inspobilder och lite filmer. Kult.

    SvaraRadera
  6. haha åh vad fint med en bd-dator :)

    SvaraRadera