tisdag

funky fresh dressed



igår tvättade jag mitt hår för första gången på en vecka och bytte trosor, för det hade jag också glömt bort. inte på en vecka, men nästan så illa.
tjafsade på läkaren imorse om att jag inte vill ha nån snuskig diagnos ställd på mig, vad ska det vara bra för. är så less på den där sablarns missbrukarvården nu, de bara krånglar till allting och jag har inget där att göra, men att det ska vara så himla svårt att förstå. aff.

ikväll tuperar jag pandan stor och går på högkvarterets BDkväll. såna kvällar gör det värt att bo här i stockholm. men först: riesenschnauzerpromenad, bulgur och välfärdsstaten i europa.

5 kommentarer:

  1. alltså hjärta på ikväll alltdså!

    SvaraRadera
  2. men agnes int kan du skriv om underklea så där...

    SvaraRadera
  3. agnes! jag vill se bilder från igår!

    SvaraRadera
  4. Never promised you a rose garden men lovade en modegloggslänk, här är den: http://modegloggs.blogg.se/

    Så fåru min personliga blogg på köpet också!
    /Sandra

    SvaraRadera
  5. du är så himla härlig, en bd-relik som du är fin att plocka fram skumraska dagar! och andra dagar med.

    SvaraRadera