söndag

dag 4: redogör vad din senaste smskonversation handlade om

okej dag 4 på råa intensiva farliga dödarblogglistan av nellie
i fredags hände väl min mest givande smskonversation på sistone, samtidigt som jag försökte betala dryckesautomaten på tunnelbanestationen.


01.53 från Linn
AGNe!! Du ä då ba bäst!
Vi drack gt i din ära love you!

01.54 från Agnes
Spy på söder ensam
haha livet : en hora

01.53 från Dryckesautomaten
Beloppet du angav överstiger
maximalt accepterade belopp
på 50:-. Var vänlig försök igen.

01. 54 från Dryckesautomaten
tack för ditt köp! Du debiteras
med 23:-. Välkommen åter.

01. 56 från Linn
Ye !!! Livet är en snopp som
e hår! Kissa på Vasaplan!

01.58 från Agnes
Asså hora skulle köpa vatten
fick cola obs ej light och sen
sprutade den över mig åh
k n u l l a vad har ni gjort ikväll puss?

02.01 från Linn
Åh nej! Fann vad sug! !!!!
Vi sitt å vänt på nå buss
och vi har vart på nå tetris klubb !
Fett Schent! Du då?

Sen drog automaten bort alla mina mobilpengar och det var det.

4 kommentarer:

  1. heej. alltså har snott massa bilder från dig och lagt upp på min tumblr så skulle bara kolla om det är okej osv. puss

    SvaraRadera
  2. ja det är ba kul så länge du länkar tillbaka!

    SvaraRadera