måndag

förra veckan har jag:

Image and video hosting by TinyPic
försökt ta hand om mig och cornelia så gott det går.


Image and video hosting by TinyPicoch druckit lite kaffe å blivit fönad åde av pernilla på hennes nya jobb

Image and video hosting by TinyPic
skalat mandariner med cornelia på hennes kafferast

Image and video hosting by TinyPic
promenerat runt vid zinkensdamm under de få timmarna solen orkade med mig

Image and video hosting by TinyPic
druckit vin i lägenheten med några man blir glad av ända ut i fingerspetsarna


Image and video hosting by TinyPic
badat badkar med världens bästa

Image and video hosting by TinyPic
fixat upp mig inför kvällen på bonden där lizette spelade fantastiska nittotalshits

Image and video hosting by TinyPic
köpt lussekatter i ett pepparkakshus

Image and video hosting by TinyPic
tvättat mina och cornelias kläder plus fem miljarder lakan och handdukar

Image and video hosting by TinyPic
och så har jag bytt hårfärg några gånger. snart är det jul. hjälp! ska ni fira jul i stockholm så hälsa på mig, jag ska vara här med släkten som jag alltid är på julen. eller om ni ska till ibiza kan ni också säga till, så får jag följa.

2 kommentarer:

  1. Åh, dina kläder på de två sista bilderna, så fina!

    SvaraRadera
  2. jag firar jul hemma, så vi kanske kan ses nån gång i mellandagarna. gå runt bland all rea och hitta fina saker, dricka varm choklad med vispgrädde och äta lussebullar och pepparkakor?

    SvaraRadera