söndag

söndagsprat


här sitter man å unnar sig lite mögelost, plus banan. provade på halv pepparkaka, nej tack. mögelost är fan det götaste att sitta och suga på, hela kroppen ba spasmar. jag idag: inte världens mest peppade. cornelia har åkt hem, mitt diskberg är så stort att jag funderar på att kontakta min vän städslaven på facebook. jag var på hemmafest igår i bredäng, har slutat fota fester för min kamera hatar mig och när jag ska klicka på takortknappen så strejkar den, bra bilder man får då??! nä i dont think so fast det var kul igår för det var folk från luleå där,
tjejen som fyllde år som jag ej kände fick present av mig: lösögonfransar. ska ge bort det till alla som bjuder mig på fest hör ni det? eller inte bjuder men då ja kommer ändå. ja menar man måste ju va snäll

***mögelbrejk***

hej alla som läser bloggen kan ni inte säga nåt djupt. jag är less på allt ytligt. lol att fråga efter nåt sånt i internet. funkar ju inte nä okej men vi gör såhär: kan ni inte skriva vad ni gjorde i helgen
HAHA!!! MENINGSLÖSA VÄRLD FUCK MY LFIE

7 kommentarer:

  1. mögelbrejk.. bah *ASG* gillar ditt sätt att skriva. även när det gör ont

    SvaraRadera
  2. jag har grinat över nuvarande samhällssystem, ätit ostmacka och hetsdruckit pulverkaffe!!! livets goda.

    SvaraRadera
  3. förra helgen var jag i stockholm och gick på den där jättelilla affären du tipsade om, köpte en ring som var fin men hittade ingen räv, jag letade.

    SvaraRadera
  4. har slemhostat i soffan med en grå, svärande ryggstödspudel med papegojkomplex som ende vän i livet

    SvaraRadera
  5. Jag bjuder dig på min 19årsdag för ett par ögonfransar, ok?

    SvaraRadera
  6. igår såg jag jockiboi på norrköpings tågstation. det var typ det äckligaste på hela helgen. han var jättebakis och luktade inte så gott. puss!

    SvaraRadera