fredag

två härliga erbjudanden only 4 u som fortfarande läser min blogg fuck the rest *inte bitter*


1. vill nån i stockholmstrakten omgående vara hårmodell åt min fina vän pernilla? hon har just flyttat hit och jobbar nu på den exklusiva fräscha moderna salongen mikas, som ligger här i stan. hon är i behov av folk som vill låta henne piffa upp i håret. jag är en sån som aldrig blir nöjd med håret mitt men hon kan fan klippa det! pernilla är den bästa frisören jag vet, och asfin dessutom.
skriv till henne på facebook eller lägg en kommentar här, så fixar jag.


2. sanna har världens bästa bloggtävling, jag hatar bloggtävlingar men hon har en jättefin som handlar om att hon ger bort sin kamera till nån fattigare än henne eftersom hon har en ny!
gå in här och motivera varför du behöver kameran och så kan du få den! ba sådär! så jävla snällt

3 kommentarer:

  1. agnes! jag behöver en klippning, mitt hår är som en enda stor.. nej jag vet inte men iallafall. JA, HEJ

    SvaraRadera
  2. haha måw, jag behöver också klippilippas du vet hur hemskt mitt hår har blivit :(

    SvaraRadera
  3. Tjenis, jag skulle fett gärna bli klippt, jag ser ut som en toaborste i håret. Nej, på riktigt.

    Tack på förhand!

    SvaraRadera