måndag

mammas hus

Image and video hosting by TinyPic
det är fint att bo hos mamma igen för hon har målat ett porträtt på väggen av dödis innan han blev en halsduk

Image and video hosting by TinyPic
och där finns ett foto på henne själv när hon var liten på sextiotalet i en klänning från paris

Image and video hosting by TinyPic
här bor ture som jag får gå ut med, bada och borsta. just nu tränar vi tandborstning, det är det värsta han vet men när jag är klar med honom kommer han älska det. lovar, jag är värsta bra hundpsykologen. iallafall för ture.

Image and video hosting by TinyPic
hos mamma har jag en hel källare som jag får inreda lite som jag vill så jag har gjort en stor koja där jag ligger och lyssnar på hare krishna-musik, tänder rökelse och myser i.

Image and video hosting by TinyPic
fast det bästa med att bo här är nog ändå att izabell och alla andra fina i umeå kan komma förbi och hälsa på.

5 kommentarer:

  1. Hej gullegryn.
    Jag saknar dig.
    Och mer - var brukar du köpa lösögonfransar? Kollat på ebay och tradera. Men jag har aldrig köpt något från ebay förut, och det verkar på tok för billigt för 1$/10pack + i vissa fall 1,49$ shipping. Kan det stämma? HJÄLP MIG.

    SvaraRadera
  2. Synd att man är rädd för Ture ba.

    SvaraRadera
  3. ojojoj. ska kika.
    ebay... läskigt, men kanske. ska prova.
    ska kolla sidan du sa också!
    tack hjärtegrisen!
    nu ska jag äta glass och titta på film!

    SvaraRadera
  4. ahahahah juste om du ser en 2 meter lång typ blond tjugoårig schtekargrabb där uppe i umäää äre min bror lool håll utkik!!;PPPPPPP

    SvaraRadera
  5. Jag tycker att jag ska komma och hälsa på fan

    SvaraRadera