måndag

köket

Image and video hosting by TinyPic

tänkte visa hur det ser ut i köket lite, här går jag omkring mest på dagarna och spanar på byggarbetare utan tröjor och wokar grönsaker. varje dag förbereder jag frukost, lunch och mellanmål till barnen. idag fick de hjärtan bland myntabladen i fruktsalladen. extra fint tyckte både jag och dom. nu har vi lekt filminspelning och femåringen har lärt sig säga assistent. solen skiner in genom de stora glasväggarna och jag kan inte ens minnas hur det känns att vara ledsen. tror jag växer upp lite av att vara här. eller så är det bara de tusen kopparna kaffe jag dricker varje dag.


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Okej, nu blev jag nyfiken på den där "9-smaksglassen"! Vad heter den, var kan man köpa den??

    SvaraRadera
  2. Åh, vad kul du verkar ha det som au pair! Jag blir lite avundsjuk, min egen korta au pair-tid var en katastrof :(
    Hoppas att din familj inte visar sig vara annorlunda än vad de först verkar!

    SvaraRadera