söndag

dödens pölse

Image and video hosting by TinyPic
lekte jag har aldrig på en parkbänk och drack drinkar med sugrör, kändes very 2006 so chic so classy


Image and video hosting by TinyPic
lagade mat och bjöd mina tjejkompisar på

Image and video hosting by TinyPic
hamnade i slagsmål

Image and video hosting by TinyPic
träffa nån brud med nå coola tattoos å nå cool hajklänning, slog ner na också

Image and video hosting by TinyPic
fick ny bästis som hette patrick och ser ut som felipe

Image and video hosting by TinyPic
annan bra grej med luxemburg: drogerna är fräschare här, man kan bara knalla in på grannlabbet och få sig nå smakprov på nå metadon eller vad man nu känner för

Image and video hosting by TinyPic
min andra nya bästis annoka tror jag hon stavar det, finsk, ååh varför dras jag till finska tjejer? ni äger

Image and video hosting by TinyPic
moien

5 kommentarer:

  1. bara äckliga bilder. vad hände med fabulösa pandasoppa.

    SvaraRadera
  2. men ååå dra åt helvete den fabulösa pandasoppan är död länge leve horan

    SvaraRadera
  3. jag är finsk, FAN va bra nu kan vi bli kompisar!!!

    SvaraRadera
  4. Jag bor i Skövde av nån jäkla anledning men jag ska nog flytta till ett lite heftigare ställe snart, bara jag hittar något att göra där osv.

    Hoppas Anonym kvävs i sina egna blodspyor!

    Du är så sjukt fabulös, näsblodsbilden alltså, åååh. Du är som Elsa Billgren on crack minus hennes fjollerier och leva i låtsasland-fasoner. Du är wonderful. Sluta aldrig!

    SvaraRadera