lördag

2 sexy 4 my m0therfuckin zelf

Image and video hosting by TinyPic

ah by the way har jag nämnt att min kamera gått sönder för några veckor sen? tappade den en gång för mycket i markjäveln. vart så sur. men vafan jag har haft den sen 07, det är ett mirakel att den fortfarande fungerar litegrann så full och nerknarkad som jag är dagarna i ända. kanske borde klicka på den där bannern "tjäna pengar på din blogg" så jag kan köpa en ny, det skulle ni gilla va, lite cellulitreklam säger man ju inte nej till JO DET GÖR MAN jag hatar folk som tjänar pengar på sin blogg ät fett och socker tills du spyr sälj dig sälj dig dyrt osv

Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

  1. sv: Det är ett rymdskepp från Star Wars som satt på en nyckelring från början men jag gjorde om det till ett halsband! *pysslig*

    SvaraRadera
  2. Asså herregudinna! Du är den bästa bloggaren någonsin! Förstå det okej? Jag kanske är 12 år men vad gör det? Du är bäst / awesome / coolast. Okej ? Älskar ditt sätt och utseende .

    - Alexandra

    SvaraRadera
  3. ååå är du tolv på riktigt alexandra, vad gulligt, nu måst ejag ju bli ett bra föredöme här ju

    SvaraRadera