fredag

framtiden och frågorna........om livet..... och döden..... och allt däremellan himmelen och jorden,....

Image and video hosting by TinyPic

och här kommer gudomligt vackra hanna och frågar dagens två frågor, tack för att du ger mig nåt att blogga om såhär i bloggotorkornas tid(skoja asså bloggtorka dör, ska ta bloggpaus, med mina bloggläsare, och gärna lite bloggfittslickning sen tack)

1varför har du inte en frågestund?
bra idé om det inte vore för att då så tappar jag ju hela poängen med att blogga för man ba tömmer ut allt på samma gång, tycker det är skojigare som vi håller på nu, ni frågar nåt då och då och jag svarar lite då och då! dessutom är jag för underground för en frågestund..............

2 jag undrar vad du ska göra när du har varit au pair klart? kramen
jag har ingen aning! antingen flytta till franska/belgiska gränsen och jobba på typ kafé ett tag, kanske ta en bartenderkurs på ibiza, kanske flytta tillbaka till stockholm och plugga till lärare. haha! hör ni vad torrt det där sista lät. jag ska aldrig bli nåt i mitt liv, jag ska bara chilla runt prata strunt lova runt och hålla tunt!

1 kommentar:

  1. tack!!!

    1. ja ok det kan man ju fatta!! daah

    2. fyfan vad nice, men du har inga problem med sptåket om du jobbar vid fransk/belgiska gränsen?
    tycker f.ö att det är jävligt sunt att ba göra det man känner för

    SvaraRadera