torsdag

dagens impuls

saknar umeå så går in på midgårds hemsida.
de rev rökrutan/huset och i förkunnandet drar de upp att de anser att det finns ett samband mellan de som röker tobak och de som röker hasch. det var dagens första lol, sen kommer kommentarerna från upprörda elever och från denna: alltså, jag saknar er. så mycket.

arg mamma
Så otroligt löjligt ska inte ungarna få ta sej en cigg hah? Vafan ere fråga om.. hörru morsan å farsan tar ju sä nåra bloss ibland..
kom igen nu va lite shyrre
# 20
måndag, 6 juni kl. 03:36

2 kommentarer:

  1. "Om det finns någon elev som känner att man inte kan prestera utan hasch, så här mitt svar enkelt. Sök hjälp, prata förslagsvis med någon av våra kuratorer eller skolsköterska."

    SvaraRadera
  2. Jag ska fan i mig besöka midgårdsskolan när jag ska till umeå i sommar och röka ett helt paket, bara för din skull <3

    SvaraRadera