tisdag

Izima Kaoru - Landscapes with a Corpse

Image and video hosting by TinyPic

tog bussen in till stan och insåg att jag glömt min plånbok hemma, så jag gjorde luxemburgiska gratisgrejer = gå till biblioteket och dricka kallt vatten ur deras kallvattenmaskin, fota fina bilder i böcker, sitta på en bänk och rita och se djup ut osv. den här boken fotade jag mest i för den var finast. nån japan som tagit kort på andra japaner när de spelar döda lite här och där.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ah men plus att jag lånade filmer också, såna där som ska få mig att verka ännu djupare typ hitchcock och bonjour tristesse och sjunde inseglet. och när jag lånade antichrist han i kassan ba this is heavy stuff jag ba i know i love it och kände mig skitball

Image and video hosting by TinyPic


gud vad jag längtar hem igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar