onsdag

Svar nummer två på era frågor





Jag skulle vilja vara lärare i bild och hemkunskap. Lärare, eftersom jag är en obotlig besserwisser och att få ha det som yrke vore en dröm, plus att man kan se hemskt sexy ut med pennkjol och knytblus och daska folk med pekpinnen om de svarar fel!
Och jag vill vara bildlärare för jag ser nåt fint i allt som folk ritar, vare sig det är en trettonåring som just börjat kopiera sin favoritmanga eller min pappa som ritar en räv när jag ber honom trots att han inte alls kan rita men det är den finaste räven jag nånsin sett!
Hemkunskap vore skoj för jag har en hemlig dröm om att få vara hemmafru hela livet, men då får jag istället lära tjejer hur man blir det! Det perfekta sättet att få till en sufflé eller hur man putsar fönster i högklackat. Killarna ska få springa omkring och kasta mjöl och tafsa tjejerna på brösten, för det är vad killar gör bäst.

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar