onsdag

JAG HATAR MITT LIV JAg HAR GÅTT PÅ EN INTERNETGREJ!°°°°§§§§§ fitta 34 euro kostDE DET MIG ELLER 319 KR FÖR ATT VARA EXAKT
pengar jag kunde åkt tills verige för köpt spets och brodyrtråd för köpt mat för!!! men jag ahr inte ens råd att köpa ett jävla äpple jag hatar livet jag hatar showsplash.com jag hatar att jag avr så dum
borde det inte ringa en klocka när man måste ge ut sitt kontokortsnummer för ett "gratis" prov? jag hatar miytttt usla bankliv jag hatar det kunde jag inte få ha blivit lite banksmart av att bo i da land of banks helvete måste skriva av mig och inga cigg har jag för att lugna nerverna med och det är väl lika bra faaaan lär av mitt misstag och stoppa era pengar i madrassen
xoxo internet_användare-since_igår_tydligen


jag måste pulla jag måste springa lite jag är så förbannad jag hatar er!!!! jävla dolda avgifter och fittor jag ska aldrig mer köpa nåt som inte är typ en grej i en affär fan fan fan fan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar