lördag

svar på agnes frågor

Image and video hosting by TinyPic

finns gud?
det beror ju på vad man menar med gud. men det står i bibeln att han finns så då är det sant!


känner du jesus?
nej, han dog för skitlänge sen ju, pucko. men jag har min lilla tro på honom och då är det som att jag känner honom på ett diffust och oförklarligt vis. som när man tycker så mycket om typ justin bieber att det känns som att man har en relation till honom, för då har man ju ändå nån slags känsla för personen. så tänker jag om jesus! skulle kunna go on forever om religion för det är så intressant. fråga mer om ni vill.


vem skulle vinna i ett krig - sverige eller luxemburg?
bra fråga, plötsligt händer det. med tanke på att luxemburg har typ tre invånare så skulle jag säga svensk seger. dock har luxemburg hemskt mycket pengar och banker och investering osv, så kanske andra länder som har mycket pengar här skulle rycka in till deras försvar. jag skulle lätt spionera för sveriges del då iallafall!

Image and video hosting by TinyPic

tycker du om hästar?
nej jag är skiträdd för hästar för de är stora och sparkas hårt och så får man rinnigt snor av deras hö. tycker mer om tjurarna utanför mitt hus! den vita har svarta öron och ser ut som en panda och så vitt jag vet finns inga pandahästar! var aldrig en av de balla hästtjejerna när jag var liten utan mer den allergihindrade tönten som försjönk i bibliotekets böcker om ormar och ödlor på rasterna. ensam på min bänk fantiserade jag om en alldeles egen leopardgekko som kunde hålla mig sällskap. och hästtjejerna knöt hopprep runt ryggarna som tömmar och skuttade och skrattade med varandra.

Image and video hosting by TinyPic

vilken är din favoritbild på dig själv?
jag är tio år och ska på klassfest med frivillig maskeradklädsel som klädkod. jag går all in och svidar om till getingdräkten, bara för att komma dit och upptäcka att alla andra hade platåskor och strassjeans. men det bästa är att jag struntar i att jag är den enda utklädda och har det bäst ändå, trots att jag är så liten och osäker. sen dess har jag fortsatt så, jag är alltid den utspökade som har kul ändå. för man ska ha det man vill ha på sig, så länge ingen blir ledsen av det. livet är för kort för att ha tråkiga kläder.

detta frågade den här agnesen!! nu fick hon sina svar!! hoppas ni är glada!!

3 kommentarer:

  1. en nästan panda-häst:
    http://www.equine-world.co.uk/about_horses/horse_images/horse_000001937562XSmall.jpg

    SvaraRadera
  2. andreas som gillar analttorsdag, mars 01, 2012

    ALLTSÅ!! ÄLSKAR DEJ

    SvaraRadera