tisdag

benspo


2 kommentarer:

  1. Alltså nu har jag undrat i evigheter här hehe, måste fråga. Varför verkar ni garva åt Computersex hela tiden? Vet inte ens vem det är men hon dyker upp lite överallt i den här bloggen och på din tumblr ehe stalker jag är ): puss du är bäst

    SvaraRadera
  2. men nej!!!! ååh vad hemskt att det fortfarande kommer upp, jag som lagt av med de där taskigheterna.
    mobboffret i fråga är en stackars tonårstjej i stockholm som varit panda sedan urminnes tider men som tagit lång tid på sig att lära sig fixa et ordentligt pandahår. detta tyckte jag och mina kompisar var anledning nog för att skratta ut henne, skriva skit om henne och vara allmänt taskiga. herregud, det är ett HÅR.
    jag försöker växa upp nu och sluta med såna där dumheter och jag drömmer mardrömmar om att vi ses och hon gråter och jag är elakast i världen.

    SvaraRadera