torsdag

bloggar jag följer!

bloggar jag gillar att kolla på då och då

BLOGGAR JAG FÖLJER SLAVISKT OCH SKÄMS ÖVER ATT JAG GÖR DET!!!


här har ni, nån frågade om jag kunde göra en lista men eftersom jag har blivit sick of this fuckkennn bloggyy så orkar jag inte slänga in massa fina bilder från varenda tips här, ni får väl kolla lite på dom istället!


hoppas alla har en asbra fredag och alla andra dagar i veckan för den delen, själv har man druckit en halv kopp kaffe och mår illa av pepp och sömnbrist. ikväll ska jag på konsert med nå jävla band jag inte vet nåt om, blir säkert kul, funderar på platåskor så jag kan stampa på luxemburgarnas tår för skojs skull och när de vänder sig om ska jag le lite urskuldrande och ba sorry... för de va så mycket foooolk och sen ska jag le inombords

1 kommentar:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=Qiz-y_QfkaU&feature=relmfu

    vet inte om hon är rolig, hemsk eller fab
    vad för åsikt du än har tänkte jag att denna kanske skulle underhålla dig i minst en minut i alla fall
    xo

    SvaraRadera