fredag

kan ni inte säga att jag är fin nu



fan känner mig inte fin!! känner mig ful!! och fet och äcklig och så luktar jag illa också
oftast känner jag mig skitfin men idag så ba..... ååh kan jag få se ut som nån annan?
det är så viktigt att vara snygg, jag orkar inte, jag önskar att jag bara kunde få vara nöjd med att lukta illa och gå upp i vikt och ha skitigt hår, då hade jag ju sluppit det här problemet.
nu ska vi ha en tävling alla som är snälla och säger nej gumman du är fin ska trycka på hurra och alls om är dumma i huvet och tycker jag är ful ska trycka på huvva

*trycker själv på hurra så jag ska bli lite gladare*

5 kommentarer:

  1. Fast du är ju ganska jättesnygg och om du vill ha uppskattning kan jag säga att jag har läst varje inlägg i din blogg och följt dig sedan typ... 2009?

    SvaraRadera
  2. Du är fin precis som du är! Jag älskar att du verkar så säker på dig själv, och att du är du. Keep it ut sötis! xx

    SvaraRadera
  3. DU E SKITSNYGG SKÄRPNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<333333

    SvaraRadera
  4. titta vad bra, inte en enda trycking på huvva soppis!! Har med följt dig sen 2009, eller mitten av 2008 kanske... haha fan vad länge, hur många år som helst ju. Men men du ska fan ha en kram eller 10 för att du är så jävla bra och härlig, och snygg med för den delen!

    SvaraRadera