måndag

Byta jacka

Image and video hosting by TinyPic
som ni vet sjunger min kamera på sista versen och att få till en bild på sig själv är hemskt svårt. såhär ser jag ut iallafall, fast lite större och lite mer tredimensionell.
min klänning är vit, vanlig och tråkig men jag har piffat upp den med några mörkröda rosetter. de satt på en annan, rutig klänning från baby men jag sprättade loss dem och sydde fast på pins, eftersom de ändå var så slarvigt fastsydda på den usla klänningen. smart smart. jag tycker att folk är så försiktiga med att ändra på brand men då tänker jag att tjöflöjt hellre klippa sönder och sen använda än att den bara hänger i garderoben och samlar damm. det är bara kläder.
cape baby, jacka signes som vi bytlånat. väska ap. blah blah
gud jag vet att ni som inte bryr er om lolita ett skvatt etc tycker att jag är 1 jättelam och 2 insnöad och 3 töntig men det här är vad mitt liv kretsar kring just nu och då får ni hålla till godo tills jag blir kär i pandastilen, rockabillystilen, eller varför inte köra på lindsay lohan på disneychannel 2002-looken

2 kommentarer: