måndag

pourqoui pas?



nä hörni nu är jag less på det här, jag har varit i sverige sen i julas och det är på tok för lång tid utan ett avbrott. jag vill ha vår, vill ha inspiration och ljus, vill dricka cafe au laits på uteserveringar kalla morgnar och promenera längs slitna gamla husfasader. jag måste röra på mig, och om allt går enligt planerna får jag åka till min favoritstad alldeles snart.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

i need to move, i need spring. i want cafe au laits and long walks on the old pavements, sunshine and something fresh, new. i have been in sweden since christmas and it's about time to go. and where else but to paris, my favourite city.

all pictures stolen from the lovely alix

1 kommentar:

  1. Mmmm,jag vill också åka iväg. Eller jag åker till Barcelona om två dagar men det är ju bara ett litet tag. Vill bo i ett annat land nuuu.

    SvaraRadera