torsdag

saker jag blir förbannad på

smulor i sängen
 gummistövlar som knövlar sig
 att duscha
när duschdraperiet klibbar mot en
dåligt samvete
folk som skriver "lekte lite i studion" under sina internetfoton
folk som inte hittar klitoris på en utan gnuggar en bit åt sidan
katthår
facebookuppdateringar som är uppenbart hej jag har tränat vad bra jag var va
spanska
asgod mat som står och blir för gammal i kylskåpet
att alla inte ba kan va pang på röbettan utan ska hålla på och tjafsa
folk som kommer för sent
spanjorer
fransmän som är korta


2 kommentarer:

  1. Gud vad jag håller med dig om allt
    Det värsta är ju ändå när man bah; det är inte skönt gnugga inte där, så fortsätter de

    SvaraRadera
  2. jag kommer alltid försent, nä men nästan alltid får jag springa vart jag än ska
    / Clara

    SvaraRadera