måndag

oh la la






Livet är hårt men jag är hårdare, livet är fett men jag är fetare. Hej kära bloggläsarna!! Alltså det här med lolitastilen jag kärat ner mig i, jag vet att den är töntig och så himla "Hej-jag-älskar-japan" men då får det va så. Jag tycker så mycket om att få vara prinsessa på vanliga sketna tisdagar, och när världens finaste Robert ba "du ser helt sagolik ut" så tänker jag att jag ska fan köra i vind och spöka ut mig i så mycket rosetter och fisilutter och krusidurer jag bara kan. Det hade jag gjort ändå, men ni fattar hur fin han är nu va. Annat fint Robert gör: lånar ut sin jacka när det regnar och jag fryser, lagar mat åt mig när jag ligger i badkaret efter en lång jobbdag, pussar på mig och är så jävla bra. Ursäkta om jag är sådär löjligt kär och lycklig men jag tänkte köra i vind med det också ett tag, spöka ut mig i fånleenden och fjärilspirr i magen. Puss


2 kommentarer:

  1. förlåt för random men BLIR FETT GLAD FÖR DIN SKULL!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Du är himla himla fin och ni är så fina tillsammans!!

    SvaraRadera