onsdag

PENGARRR

hej alla bloggläsers, ni är så trogna och fina och jag hoppas ni inte hatar mig nu men jag har lagt till den här adsensegrejen så snart kommer det dyka upp massa tacky reklam på min blogg. dör inombords men efter fyra år med den här bloggen vill jag prova och se om jag kan få nå cash, särskilt då det där flödet av riches inte infinner sig riktigt under sommarmånaderna. vi ser hur det går.
andra förslag på hur jag kan tjäna lite extrapengar? jag är en hejdundrande barnvakt efter allt aupairande, en superb hundpromenerare efter tusen år med mammas pudel och grannens stövare. jag kan pyssla ihop blomsterkransar att sälja, eller så får jag väl sätta mig och rulla fötterna över en petflaska i en kvart i webcam, sälja underkläder eller nåt annat kinkylicious som folk gillar. nån som har nåt bättre förslag?

2 kommentarer:

  1. sälja teckningar!!! så man kan ha det som tryck till en tygpåse t.ex.
    pandasoppa exclusive

    SvaraRadera
  2. ja sälj teckningar!! och sälj vidare sjömansskjortor hehe.

    SvaraRadera