fredag

etsy



jag har just öppnat en etsyshop, där kan du just nu hitta piffiga blomhårband pysslade av yours truly, eller guldkorn ur soppans garderob som aldrig kommer till använding här hemma. skjortan ovan har jag inte lagt ut än, det är en äkta sjömansskjorta och jag säljer den för 80 spänn inklusive frakt. den är så billig för att det är en ljusgul fläck på bröstet som var svår att fotografera eftersom den inte syns så väl. den går nog bort med fläckbortagning, har inte försökt. storlek.. tja. den är ju fin som oversize, passar upp till bystmått 95 cm (strl 42). ifall du vill passa på och köpa innan jag lägger upp den på etsy så maila till pandasoppa@gmail.com och voila, du har en dödsfin sjömanskostym att skråla med till håkan hellström i! 


kolla etsyn, de här fina hårbanden kan t ex bli dina för endast 3999 kr! skoja, 179 pix ska jag ha för sveda, värk och plastblommor. tack!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar