lördag

lolita & lchf

börjar detta inlägg med att uppskatta hur jävla snygg min hunkbror 1 är 

hunkbror 2 vill mest bli nersläppt + hatar mig

slinkan ä ju också helt ok snygg vilken tur man har

möblerade om ljusslingan och jag är min  mors dotter för jag vågar knappt ha den tänd pga brandrädsla 


trodde vi skulle fika med kusin + familj men hon hade bjudit hem halva sthlm. once again blev jag kusinen från landet med knasiga kläder. ska återkomma till kusinerna från landet, det är en kul historia

så mycket björn så lite tid

åh och jag gjorde en asgod ostkaka häromdagen, lchf som allt annat såklart. massa keso som runnit av lite i ett durkslag, vispad grädde och vispade äggulor som man tjoffar in i ugnen och äter med hallon och ännu mer grädde!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar