söndag

pynta hörlurar



på saker och ting hade de utförsäljning så jag passade på att köpa åtta ljusmanschetter för tio spänn, på lidl hade de passande nog superlim för 10 kr på rea så vips hade jag piffat till mina hörlurar för nästan inga pengar alls. en gammal fågel från schmäck och en rosett fick också klistras dit. dagens tips! gör det själva, leta på myrorna efter roliga grejer att klistra fast. pärlhalsband, nitar, glitter, klistermärken, klipp ut taggar a la frihetsgudinnan i papp och måla eller va fan vet ja, ba fantasin som sätter gränser!!


här sitter jag i mitt enkla bo, tronar på minnen från fornstora dar och lyssnar på techno. dagens andra tips, pynta rummet ditt med kläder om du har fina kläder plus för lite utrymme i garderoben. det gör jag och det är smart.



ah och såhär ser hörlurarna ut på. såhär ser jag också ut mest nu för tiden. väldigt mysig och ombonad för jag vägrar frysa. vägrar ens tro att det blir vår nån gång, jag har kapitulerat och glömt allt vad hopp heter. gråter varje kväll av meningslösheten men vad gör väl det när man har det så bra annars. 1. jobb pojkvän familj och alla dessa äger. 2. hem kläder mat och allt detta äger det med för det mesta. men vad begär du av mig sverige? att jag ska vara glad fast jag inte sett solen på tre månader? dagens tips tre: gå i ide

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar