fredag

jag har inget att ha på mig

dagen börjar med att jag vaknar ensam för robban är och jobbar. känner mig otroligt ensam och rastlös så jag börjar klä på mig kläder. ganska smart tidsfördriv eftersom jag förhoppningsvis hinner bli klar till kvällen om jag börjar nu. dagens ledord: turkost hår. svårt att komma undan. plus lila buffalos, de enda fina skorna jag kan ha utan att ramla på isen. nu kör vi.

slänger på en neglige. body + volangtrosor. 60talsbälte. nja, lite för mycket ben för den här årstiden

tar på mig korts

provar med långbrallor. ser helt vild ut!!!!!!!

och solhatt på det. *moviestar* sommaren är häääär! skojar. obs jag gillar att ha magtröja, känner mig fin i det hemma. sen tänker jag att just ja min mage är ju inte brun och platt och vältränad. men jag gillar den som den är? är ba orolig för att jag ska bry mig för mycket när jag väl står på klubben iförd plagg jag ej är hundra bekväm i utanför hemmets lugna vrå.

vinterpälsen på

annan päls. skoja det va ba mitt hår. plus keps. keps känns bra

blå larven, en trogen vän från forna vintrar

keps plus blomma känns inte lika bra plus vad är det här för jävla sommaroutfit? bara ben? nää

kallar detta larvsommar i bergsposition - eller sawasana eller vafan

larven piggar fan upp allt. ja ni ser ju själva. lana del larv

sen då. bara neglige och larv?

plus tiara? vadå jag har ju underkläder? samma som baddräkt? tycker folk borde bli glada av att jag visar upp mig i hela min härlighet. men än en gång kommer vi till "kommer ja känna mä bekväm i detta utomhus" och kanske ännu viktigare, kommer jag dö av köld?

nä på med Långklänningen!!!

so pretty .skoja .kärring

går på möte på theos hej då ett tag #theosfinest


pausmusik här får ni en pausbild. pernilla & whiskey -72

back to bizniz. provar cool punk hår. inser att nej jag gillar inte åttiotalet

däremot kan man ju skita i kläderna och sminka sig fint istället bara. ingen bryr sig ändå om vad man har på sig förutom en själv.

så det blev en sportig tröja och en tiara som vanligt till sist ändå. varför försöker jag ens klä på mig nåt skoj. den här årstiden är det ingen jävla idé. 

ah det var allt! nu går jag på feministiskt initiativs kväll på färgfabriken och skakar röv med gudrun

2 kommentarer:

  1. min favvis var rosa-tröjan-bilden! because i like the snuttigullsöt stuff. OCH jag har en likadan mage som du, OCH vill också ha magtröja men känner lite som du, ba kommer jag verkligen vara bekväm i det här sen utanför dörrn, OCH skulle bli glad om jag såg dig i magtröja då kanske jag skulle våga också. jag kanske ska våga ändå!
    okej tack hej!

    SvaraRadera
  2. Pernilla C. Neumanfredag, februari 15, 2013

    Hahah jag älskar dina outfits!
    Sedan dök det in en gamal god bild på mig DET gillade jag ju också såklart egooooo som man är! <3 KRYA på reee

    SvaraRadera