måndag

sommarplaner


i väntan på våren slänger jag blommor i håret, tänder min nag champa-rökelse och gosar in mig i stora tröjor. får feber och hosta såklart dessutom och missar viktiga jobbdagar. men jag försöker peppa istället och planerar inför allt jag vill göra så fort det blir varmare! jag vill åka rullskridskor, det har jag aldrig gjort. har dessutom fått nån slags festivalpsykos och längtar efter att få stövla runt i lera, frusen, bakis och miserabel men glad i hjärtat ändå. det lutar åt emmaboda i år för infected ska dit igen! fast den här gången ska jag inte ha nå jävla fjompiga lolitaskor så jag kan hoppa runt ordentligt och hämndstampa tillbaka. jag vill cykla! med spice girls i hörlurarna och vårsol i nacken. äta jordgubbar och dricka gin i parker med bästisar i händerna, hälsa på alla jag tycker om i umeå, göteborg, frankrike, kanada, luxemburg. det där sista blir nog lite svårt, med min fattiga studentekonomi. minus student. fast vadå man får fan drömma! man måste få önska och drömma och hoppas för annars kan man lika gärna lägga sig ner och döden dö!!






westside eller nåt over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar