lördag

babe

hej bloggen, sen sist vi sågs har jag slutat röka, slutat dricka kaffe och alko och börjat äta veganskt så ofta det går kan ju säga att jag mår prima men inte robert för jag fiser hela tiden haha

har hjälpt signe att gå modevisning på naturhistoriska bland skeletter och valbarder

tatt fast tjuv och vittnat i tusen år vilket var långtråkigt och actionlöst. trodde det skulle vara mer mutor och maffia på tingsrätten men nänä

har spökat ut mig i bäbiskläderna igen lagom till internationella lolitadagen. kaninväskan var på hugget. haha roberts reaktion när vi ska ut och jag tar ner sagd väska från hyllan *inte den där jävla psykopatkaninen igen snälla*.( obs han är en väldigt förstående pojkvän) men av nån anledning har folk i min närhet svårt för kaninen. äh. varje outfit är ett test, säger jag, på hur mycket du älskar mig. heheeh

har även spisat plattor på ett studentflak i visby, så jävla kul. kom på att jag ska lära mig göra musik och bli bäst i världen påt. åkte färjan hem, lyssnad epå eurodiscoversionen av my heart will go on och blickade ut över stora havet och grät lite för livet är så vackert. åh älskar mig

signe tog studenten och fick 20 mvgn babe 

varit lägerledare åt 36 fantastiska tonårsbrudar i burträsk och firat midsommar i skellefteå

somnat med diverse olika hundar i min säng medan köket förvandlats till tatueringsstudio, vaknat med nya kompisar på soffan och trivts på våra 28 kvadrat. har sån hundlängtan nu att det inte är klokt, tänk att somna med en pudelbabe ihoprullad i famnen.

hängt i rålambshovsparken och druckit alk med gullisar födda 68 till 98 samt klistrat fast mobildekaler under ögonen (10 kr för ett ark med strass och delfinklisterglitter på krimskramsaffären eden)


3 kommentarer:

  1. Åh jag tyckte att jag såg dej på midsommar i skell!

    SvaraRadera
  2. Å, fint!! ..och love till Robban för att han givit kaninväskan ett så passande namn :) Ma

    SvaraRadera
  3. du är så vacker!

    SvaraRadera