lördag

la isla bonita

riv ut de finaste sidorna ur boken om agnes och klistra upp på era väggar, tapetsera med fotografier på mina allra finaste kläder i de finaste vinklarna och bränn resten, utlåna allt som inte är perfekt. älska mig och se mig se mig se mig men enbart det som är bra.
vet inte vart jag ska ta vägen ibland när jag tänker på att i riktiga livet ser jag inte längre ut som på de bilder jag väljer ut, mitt leende är helt annorlunda än det i spegeln, min kropp med. mina rörelser, min röst. internetkontrollen som bortblåst och jag visar mina fel och mina brister och jag försöker tänka att det är dem som gör mig fin.

2 kommentarer:

  1. låter som att du håller på att hitta dig

    SvaraRadera
  2. vad ska en klä ut sig på maskerad har ont i huvudet kommer inte på något hjälp är i nöd

    SvaraRadera